ایمیل | Email

Atlasmegamachine1@gmail.com

تلفن | Phone

021-26303642

آدرس | Location

تهران، خیابان استاد حسن بنا

معرفی شرکت وارم WAROM تولیدکننده محصولات ضدانفجار

شرکت Warom Technology یک شرکت پیشرو در شانگهای چین است که باسابقه بیش از 30 سال در حوزه ساخت تجهیزات برقی ضد انفجار فعالیت می‌کند.

شرکت وارم با داشتن بیش از 150 محصول ضد انفجار، صنعتی و دریایی (marine)  و 2000 کارگر و 500 نیروی متخصص جز پنج تولیدکننده بزرگ تجهیزات ضد انفجار در دنیا است.

تمامی محصولات شرکت Warom دارای گواهینامه‌های ATEX و IECEx از آزمایشگاه‌های معروف بین‌المللی هستند و همچنین محصولات تولید شده توسط  این شرکت از نظر کیفی و فنی،  دارای پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در جهان می‌باشند.

این شرکت دارای حق مالکیت معنوی کلیه محصولاتش، و همچنین دارای گواهینامه ثبت اختراع در سطح بین‌المللی است. علامت تجاری وارم (Warom) در بیش از 30 کشور جهان به ثبت رسیده است.

شرکت وارم عضو ثابت انجمن تجهیزات برقی، انجمن صنعت حمل و نقل و همین‌طور معاون انجمن ضدانفجار چین است. این شرکت عضو انجمن تنظیم کیفی چین و انجمن تجارت خارجی شانگهای و عضو بخش صنعت برق چین نیز می‌باشد.

شرکت وارم با داشتن بیش از 150 محصول ضد انفجار، صنعتی و دریایی (marine) جز 5 تولید کننده بزرگ تجهیزات ضد انفجار در دنیا است.

تاریخچه شرکت وارم

شرکت وارم یا Warom Technology، از سال 7198، اقدام به تولید محصولات ضد انفجار نموده است. کمپانی وارم با سرمایه ثبت شده 50 میلیون دلار، در منطقه Jiading شانگهای، چین فعالیت خود را آغاز کرده است. در این میان شرکت اطلس مگا ماشین نیز نمایندگی فروش ضدانفجار محصولات این شرکت در ایران است.

شرکت Warom Technology Incorporated با شعار ” ما رهبر صنعت ضد انفجار در چین هستیم”  خود را پیشرو در صنعت ضد انفجار چین می داند. کمپانی وارم دارای 160000 متر مربع ساختمان تولیدی مدرن با بیش از 2000 پرسنل است.

همچنین این شرکت در ساخت وسایل روشنایی ضد انفجار و تولید تجهیزات ضد انفجار برای مناطق صنعتی، معادن، صنعت دریانوردی و … تخصص فراوانی دارد. علاوه بر این، محصولات Warom به طور گسترده ای در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنایع هوافضا، استخراج زغال سنگ، تولید برق، توسعه راه آهن، متالورژی، حفاظت ادر برابر آتش سوزی و … نیز کاربرد فراوانی دارند.

کمپانی Warom Technology با هدف ایجاد یک برند جهانی، نیروی فنی و متخصص با توانایی زیادی را سازماندهی کرده است. بیش از 500 نفر متخصص در این تیم وجود دارد.

تجهیزات وارم-اطلس مگا ماشین

تکنولوژی وارم

کمپانی وارم پیوسته از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده است و در مدت زمان سی سال توانسته به یکی از قدرت های برتر این حوزه در ارائه تکنولوژی های جدید تبدیل گردد.

وارم با بکارگیری 500 نفر نیروی مجرب و همچنین استفاد از ماشین آلات و دستگاههای مدرن و به روز دنیا، به یکی از ابرقدرتهای ارائه دهنده تکنولوژی تبدیل شده است. همچنین این شرکت دارای نمایندگی فروش ضدانفجار در ایران نیز است.

شرکت وارم دارای استانداردهای IEC، EN، CU TR NEC505، NEC500 و NEC500 است که با رعایت این استاندارها توانسته نیاز بازار بین المللی را برطرف کند.

کارگاه مونتاژ بدون گرد و غبار

کارگاه دایکست

واحد دستگاه فرز خودکار ریز کامپیوتری

دسته بندی محصولات شرکت وارم:

  • روشنایی ضد انفجار: مهتابی، پروژکتور، چراغ آویز (High bay)، آژیر و اخطار، هند لامپ، چراغ اضطراری، چراغ هشدار هواپیما یا دکل (Aircraft Warning)
  • باکس ضد انفجار: در ابعاد، متریال و مدل‌های حفاظتی متفاوت
  • سوکت و پلاگ ضد انفجار
  • تابلو برق ضد انفجار
  • گلند، تبدیل و کاندوییت ضد انفجار
  • کولر ضد انفجار
  • کلید ضد انفجار
  • تجهیزات کنترل ضد انفجار

شرکت وارم (Warom) دارای گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 ، سیستم مدیریت اندازه‌گیری ISO10012، سیستم مدیریت زیست‌محیطی ISO14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی 18001  OHSAS  است و تمامی محصولات ضد انفجار این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌های ATEX و IECEx از آزمایشگاه‌های معروف بین‌المللی مثل PTB آلمان – LCIE فرانسه – Nemko وDNV نروژ – این Eurofins ایتالیا شده‌اند.

محصولات  شرکت Warom به طور گسترده در صنایع مختلف از قبیل: نفت و گاز، شیمیایی،  هوا و فضا، معادن، خودرو سازی، دارویی، راه و آهن، متالورژی، دریایی و… استفاده می‌شود. محصولات این شرکت به بیش از 50 کشور در جهان فروخته می‌شود، به عمین علت این شرکت به تامین کننده‌ای قابل اعتماد برای بسیاری از شرکت‌های پتروشیمی تبدیل شده.

تجهیزات ضدانفجار

شرکت وارم در زمینه تجهیزات ضدانفجار یا Ex equipment فعالیت دارد که از این تجهیزات برای استفاده در مناطق و محیط‌های خطرناک کاری که احتمال وجود نشت گازها، بخارات سمی، گرد و غبارهای قابل اشتعال یا مخاطرات ناشی از انفجار وجود دارد، طراحی و تولید شده‌اند. این تجهیزات برای جلوگیری از انفجار و کنترل خطرات احتمالی طراحی و ساخته شده اند. برخی از اصطلاحات مرتبط با تجهیزات ضدانفجار عبارتند از:

1. Ex Marking (علامت و نشان ضدانفجار):

این علامت، بر روی تجهیزات ضدانفجار از جمله تجهیزات تولید شده توسط شرکت وارم، قرار می‌گیرد و نشان می‌دهد که تجهیزات بر اساس استانداردهای مربوط به انفجار طراحی و ساخته شده است. نشانگان Ex به معنای محیطات قابل انفجار است.

2. ATEX Directive:

ATEX یک سری از استانداردها و مقررات مربوط به تجهیزات ضدانفجار است که برای ایمنی محیط‌های خطرناک تعریف و تعیین می گردد. وارم نیز از این استاندارها و مقررات تبعیت می کند و محصولات خود را تحت استاندارد ATEX به بازار عرضه می کند.

3. Intrinsically Safe (IS):

تجهیزات Intrinsically Safe به تجهیزاتی اطلاق می‌شود که در شرایط عادی عملکردی ایمن دارند و در صورت نقض، احتمال ایجاد جرقه یا گرمای زیاد کاهش یافته و خطر انفجار از بین می‌رود.

4. Explosion-Proof Enclosures:

این نوع تجهیزات شامل محفظه‌هایی است که از نظر ساختاری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت انفجار، فشار و اثرات جانبی احتمالی جلوگیری شود.

5. Flameproof (Ex d):

– تجهیزات Flameproof از یک محفظه محکم  برخوردار هستند که در صورت انفجار، مواد جاری درون محفظه نمی‌توانند به خارج برخوردار شوند و احتمال انفجار را کاهش می‌دهند. تجهیزات ضد انفجار وارم دارای این نشان هستند.

تجهیزات ضدانفجار در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، معادن، صنایع شیمیایی و دیگر محیط‌های خطرناک استفاده می‌شوند. همچنین، استانداردها و دستورالعمل‌های ملی و بین‌المللی مختلفی وجود دارند که برای تولید و استفاده از تجهیزات ضدانفجار در سراسر جهان اعمال می‌شوند.

شرکت وارم دارای هفت بخش در زمینه تحقیق و توسعه محصولات فنی و مهندسی مختص صادرات، تحقیق و توسعه محصولات روشنایی محیط، تجهیزات الکتریکی، محصولات معدنی و … است. بخش های این شرکت عبارتند از:

  • محصولات روشنایی ضدانفجار (انواع فلورسنت، چراغ کارگاهی، پروژکتور، هندلمپ، چراغ اخطار و …)
  • تجهیزات نصب
  • تجهیزات کنترل استیشن ضدانفجار
  • سوئیچ گیر ضدانفجار
  • کولرهای ضدانفجار
  • انواع گلند و اتصالات ضدانفجار
  • محفظه و ترمینال باکس ضد انفجار

فناوری شرکت وارم-اطلس مگا ماشین

فناوری و نوآوری در شرکت وارم (WAROM)

استفاده از تکنولوژی‌های مدرن یکی از ارکان اصلی شرکت وارم است.

در حال حاضر مرکز فناوری وارم پ بیش از 500  نیروی حرفه ای زبده دارد که در واحدهای  مختلف از قبیل ماشین آلات، اتوماسیون، خوردگی، فناوری اطلاعات، ارتباطات، فرآیندهای مکانیکی، ریخته گری و اندازه گیری مشغول به فعالیت هستند.

همچنین واحد  توسعه و تحقیق (R&D) این شرکت نه بخش دارد که شامل موارد زیر است:

چراغ های ضد انفجار، دستگاه‌های الکتریکی، محصولات نظامی،  دریایی، ارتباطی، مانیتورینگ، پایپینگ، نرم افزارها  و فناوری ها

این شرکت هرساله 20 محصول جدید را بر اساس نیازهای بازار جهانی روانه بازار می‌کند و تا کنون موفق به اخذ گواهینامه برای بیش از 100 سری از محصولاتش به منظور صادرات در بازار جهانی شده است.

محصولات شرکت وارم-اطلس مگا ماشین

تولید محصولات در شرکت وارم (WAROM)

پس از بیش از 30 سال فعالیت شرکت وارم در صنعت ضدانفجار، این شرکت یک پایگاه تولید تجهیزات ضد انفجار را در شانگهای چین تأسیس نموده است که بیش از 2000 کارمند و کارگر با ظرفیت تولید سالانه 500 میلیون دلار در آن مشغول به فعالیت هستند.

این کارخانه تمام اتوماتیک تولید تجهیزات برقی ضد انفجار در دسامبر سال 2014 تأسیس شده  و تمرکز آن بر روی تولید محصولات ضد انفجار برای صادرات است، که مطابق با استانداردهای IEC, EN, CUTR,NEC505 و NEC500 باشند. این واحد مستقیماً تحت مدیریت “واحد تجارت خارجی” شرکت وارم و در چارچوب سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 و ISO/IEC 80079-34 فعالیت می‌کند.

کیفیت محصولات وارم-اطلس مگا ماشین

کنترل و کیفیت محصولات در شرکت وارم (WAROM)

شرکت وارم با دقت زیاد از مقررات ISO09001، ISO/IEC 80079-34 سیستم مدیریت کیفیت پیروی می‌کند مقرراتی که شامل: الزامات تولید، استانداردهای بازرسی، ثبت پردازش، ردیابی، تصحیح خطاها، پیشگیری از خطا و بهبود مستمر است.

آزمایشگاه شرکت Warom  تنها آزمایشگاه موجود در چین است که موفق به اخذ گواهینامه CNAS در صنعت ضدانفجار شده.

محصول نهایی شرکت وارم علاوه بر بازرسی‌های حین تولید، قبل از خروج از کارخانه نیز تحت تست‌ها و بازرسی‌های دقیق نهایی قرار می‌گیرد.

معرفی کنترل کیفیت

مرکز تست مکانیکی مرکز تست محیطی اتاقک تست دما و رطوبت اتاقک  تست مه نمکی اندازه‌گیری مقاومت محصول تست فتومتریک تجزیه‌وتحلیل مواد با استفاده از آنالایزر طیف‌سنجی آزمایشگاه برق اندازه‌گیری منحنی توزیع مقدار شدت نور تست مقاومت در مقابل نفوذ آب (IP) اندازه‌گیری ضخامت اولتراسونیک (اندازه‌گیری ضخامت شیشه و …)

مرکز تست مکانیکی
مرکز تست محیطی
اتاقک تست دما و رطوبت
اتاقک  تست مه نمکی
اندازه‌گیری مقاومت محصول
تست فتومتریک
تجزیه‌وتحلیل مواد با استفاده از آنالایزر طیف‌سنجی
آزمایشگاه برق
اندازه‌گیری منحنی توزیع مقدار شدت نور
تست مقاومت در مقابل نفوذ آب (IP)
اندازه‌گیری ضخامت اولتراسونیک (اندازه‌گیری ضخامت شیشه و …)

اطلس مگا ماشین، نمایندگی فروش ضدانفجار در ایران

یکی از بهترین نمایندگی فروش ضدانفجاردر ایران، شرکت مهندسی و بازرگانی اطلس مگا ماشین است که اقدام به تامین و تهیه تجهیزات ضد انفجار شرکت وارم نموده است. این شرکت در مدت فعالیت خود تواسته نظر مثبت مشتریان خود را جلب نماید.

شرکت مهندسی و بازرگانی اطلس مگا ماشین، تامین کننده تجهیزات و قطعات صنعتی مورد نیاز صنعت نفت و گاز، پتروشیمی و سایر صنایع مرتبط با این حوزه است که در سال ۱۳۸۷ شروع به فعالیت کرد. این شرکت با بیش از یک دهه حضور فعال و مداوم در این صنعت سوابق درخشانی در زمینه تامین تجهیزات صنعتی (به‌ویژه تجهیزات برقی و لوازم ضد انفجار) برای شرکت های دولتی و غیر دولتی دارد. همچنین این شرکت مدت 10 سال است که نمایندگی فروش تجهیزات ضدانفجار وارم را دارد. برای خرید و یا مشاوره این تجهیزات شما می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

شرکت اطلس مگا ماشین نمایندگی فروش ضدانفجار مدتها است که در لیست وندور (Vendor List) شرکت‌های نفت و گاز، پتروشیمی و نظامی مانند: لیست بلند وزارت نفت (ep)، سمتا، مجتمع گاز پارس جنوبی و… قرار دارد و شما می توانید با اطمینان بیشتری این مجموعه را برای خدمات خود انتخاب نمایید.

شما می توانید برای استعلام قیمت و همچنین خرید انواع تجهیزات ضدانفجار به وبسایت atlasmachine.net مراجعه نمایید. همچنین برای مشاوره با کارشناسان فنی اطللس مال با شماره تلفنهای 26303658-26303642-021 تماس بگیرید.

سوالات متداول

اطلس مگا ماشین، نمایندگی فروش ضد انفجار وارم در کدام شهر قرار دارد؟

این شرکت در شهر تهران قرار دارد.

آیا امکان سفارش انلاین و ارسال برای مشتریان وجو دارد؟

بله شما شمی توانید با ثبت سفارش خود بروی وبسایت و یا تماس با کارشناسان فروش اطلس مگا ماشین اقدام به ثبت سفارش نموده و در خصوص ارسال آن به شهرستان با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

آیا شرکت اطلس مگا ماشین تجهیزات ضد انفجار از برندهای دیگری هم بجز وارم دارد؟

خیر این شرکت تنها نمایندگی فروش تجهیزات ضد انفجار وارم است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای