ایمیل | Email

Atlasmegamachine1@gmail.com

تلفن | Phone

021-26303642

آدرس | Location

تهران، خیابان استاد حسن بنا

چراغ آویز ضدانفجار BDD91 برند Warom با نوع حفاظتی Ex d IIC و بدنه آلومینیومی برای محیط های پر خطر و مستعد انفجار طراحی شده است و قابل استفاده در مناطق گازی و غباری پرخطر Zone 1 و Zone 2 می باشد
این چراغ ضدانفجار در 3 بدنه 150,250,400 با رنج توانی های 70,80,100,125,150,250,400w و در سه نوع لامپ، متال هالید(HIE)، سدیم (HSE) و جیوه (HME) تولید می شوند.
این چراغ آویز ضد انفجار دارای بالاست مغناطیسی است و برخلاف چراغ آویز های HRD61 دارای استارتر معمولی می باشد.
روش نصب های متفاوت از قبیل قلاب (hook)، براکت (Bracket)، پایه (Pole) ، نصب و نگهداری آسان این قابلیت را برای کارفرما ایجاد کرده است تا این چراغ ها را در محیط های متفاوت از قبیل پتروشیمی ها، پالایشگاه ها، سایت های نظامی، صنایع دارویی، میادین گازی، پمپ بنزین ها، صنایع فولاد و.. در فضاهای داخلی و خارجی استفاده کند.
از ویژگی های مهم چراغ آویز ضدانفجار BDD91 داشتن حباب شیشه ای مقاوم در مقابل ضربه (تا 4J)، گارد استنلس استیل ، کوچکتر و سبک تر بودن این محصول در قیاس با سایر مدل چراغ آویز های ضد انفجار وارم می توان اشاره کرد.. این محصول دارای درجه حفاظتی IP66 است.
لازم به ذکر است تمامی محصولات Warom موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ضد انفجار (IECEx) و گواهینامه ضد انفجار ATEX از موسسات صلاحیت دار اروپایی شده اند
شما می توانید این محصول را از شرکت اطلس مگا ماشین نماینده شرکت Warom و نماینده محصولات ضد انفجار خریداری کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای